Kde se nachází má objednávka?
Aktuální stav objednávky si můžete vždy ověřit ve svém zákaznickém účtu po přihlášení nebo v emailu (pravidelně informujeme o stavu objednávky). V případě, že nejste registrovaný zákazník a žádný email Vám nedorazil (doporučujeme ještě zkontrolovat složku spam), můžete se na nás obrátit prostřednictvím chatu, emailu info@my-store.cz nebo telefonu 608 602 112.
Za jak dlouho objednávku odešlete?
Velmi si vážíme Vaší důvěry. Objednávky se proto snažíme odesílat co nejdříve. V současnosti se nám to daří zhruba do týdne od objednání/zaplacení. Ale stále se zlepšujeme a zrychlujeme :-). Moc děkujeme za Vaši trpělivost.
Jak můžu provést úhradu objednávky
Zaplatit můžete platební kartou online nebo bankovními online převody. Dále je možné peníze zaslat na náš běžný účet. V neposlední řadě nabízíme platbu dobírkou. Poslední varianta je zpoplatněna částkou 45,- Kč.
Je platba bezpečná?
Nemusíte mít strach. Využíváme jednu z nejrozšířenějších a nejbezpečnějších platebních bran od společnosti Gopay. Po dokončení objednávky budete přesměrování z našeho eshopu do platební brány, kde můžete bezpečně zadat platební údaje. Po dokončení platby budete zase přesdměrování k nám na eshop, kde se Vám zobrazí informace o dokončené objednávce.
Jakého dopravce si mohu vybrat?
Spolupracujeme s nejznámějšími přepravními společnostmi, jako jsou DPD, Zásilkovna nebo PPL. Doručujeme přímo k Vám domů nebo do výdejních míst, Z-boxů a Alzaboxů :-)
Vyplnil jsem email a slevový kód mi nepřišel
Podívejte se prosím nejdříve do spamu, zda se tam neschovává :-). V opačném případě nás prosím kontaktujte chatem, emailem nebo telefonicky a společně to prověříme.
Dostal jsem slevový kód. Kde ho můžu uplatnit?
Slevový kód je možné uplatnit na našem eshopu. V košíku vložíte slevový kód a kliknete na tlačítko "vložit"
Zadal jsem špatný variabilní symbol u platby
Nevadí, stane se :-). Pokud Vám do 2 pracovních dnů nedorazí email s potvrzením o zaplacení, kontaktujte nás prosím na chatu, emailu nebo telefonu.
Dorazila Vám moje objednávka? Nepřišel mi žádný email.
Nejdříve se zkuste kouknout do spamu, zda se tam neschovává. V opačném případě nás prosím kontaktujte a napravíme to. Najdete nás na chatu, emailu info@my-store.cz nebo telefonu 608 602 112.
Nejde mi odeslat objednávka, co s tím?
Pokud se nedaří objednávku odeslat, zkuste aktualizovat webovou stránku a popřípadě vymazat soubory cookies. Jestliže potíže stále přetrvávají, napiště nám objednávku do emailu na objednavky@my-store.cz nebo nám zavolejte na 608 602 112 a společně problém vyřešíme.
Nejde mi zaplatit objednávka, co mám dělat?
Nejde Vám zaplatit kartou nebo jste nebyli po odeslání objednávky přesměrováni do platební brány? Dejte nám vědět a opravíme to, popřípadě změníme typ platby.
Jak mám nahlásit problém s objednávku?
Ozvěte se nám na email info@my-store.cz nebo zavolejte na telefon 608 602 112 a individuálně případ vyřešíme.
Jak mohu objednávku nebo zboží reklamovat?
Reklamaci zboží vyřešíte jednoduchým vyplněním formuláře. Po jeho odeslání Vás budeme kontaktovat a dohodneme další postup.
Mohu reklamovat pozdní doručení objednávky?
Reklamovat pozdní doručení bohužel nejde. Aktuální dobu dodání uvadíme u každého produktu a na spodní části eshopu. Tato informace je také zaslána zákazníkovi v potvrzujícím emailu. Stav objednávky zjistíte v zákaznickém účtu, také se na ni můžete informovat na objednavky@my-store.cz , nebo lze vznést dotaz pomocí našeho chatbota. V případě potřeby Vaši objednávku vyřídíme přednostně.
Jak stornovat objednávku?
To nás velice mrzí. Udělali jsme něco špatně? Dejte nám prosím vědět. Pro zrušení objednávky nám prosím tuto skutečnost napiště na objednavky@my-store.cz
Co jsou body za nákup?
To je náš věrnostní systém. Za každých 200,-Kč hodnoty nákupu získáváte 1 bod. Ten má hodnotu 1,- Kč. Nasbírané body lze potom uplatnit v další objednávce (v košíku se Vám nabídne možnost "uplatnit body"). Kompletní podmínky bodového systému najdete tady.
Jak je můžu uplatnit?
Pokud objednávka splňuje kritéria podmínek (hodnota objednávky nad 1 500,- Kč), zobrazí se Vám v košíku možnost uplatnit body.
Jakou mají platnost?
Body mají platnost 1 rok od nabytí. Poté automaticky propadají.
Kolik stojí doprava?
Aktuální ceník nalznete na Doprava a cena (my-store.cz)
Jak změnit údaje v odeslané objednávce?
Pokud potřebujete změnit dodací adresu, objednané položky, způsob platby aj., napište nám prosím na chatu nebo na email info@my-store.cz
Jak mohu zjistit, kdy naskladníte můj oblíbený produkt?
U každé položky si můžete nastavit hlídacího psa, který Vás upozorní na naskladnění produktu nebo slevnění zboží na Vámi nastavenou částku.
Nenašli jste tady Váš dotaz? Tak nám ho napište :-)